grafické práce

Rozmanité grafické činnosti nejen v digitální podobě pro váš web.

Oživte svůj web pomocí unikátních a poutajících log, bannerů, obrázků a dalších grafických prvků

Mít webové stránky, které by obsahovaly pouze textový obsah, byť sebekvalitnější, by nebyl až tak špatný, ale proložit web obrázky, které web oživí a upoutají na první pohled každého uživatele, který na navštíví váš web, je nedílnou součástí moderního webdesignu. Díky moderním technologiím je dnes daleko jednodušší a rychlejší vytvořit si zajímavou sérii obrázků v mnoha grafických provedeních. Já obvykle vytvářím několik sad obrázků dle zaměření webu a barevnému provedení.

Prvním prvkem, na který se měli soustředit, je logo. Zkuste si třeba udělat nějaké náčrty na papír, pokud nemáte nebo neumíte pracovat s grafickými programy. Vytvořte si je v několika rozměrech a provedeních. Následné vytvořené logo bude zdobit a identifikovat nejen váš web, ale dá se použít i na případné tištěné materiály (vizitky, letáky). Díky tomu bude vaše webová i tištěná prezentace tvořit jednotný vzhled, což působí profesionálně.

Plánujete na webu fotogalerii? Kvalitní fotky jsou nutnost

Fotogalerie vaší práce nebo produktů, které nabízíte na webu, může velmi ovlivnit vaše potencionální zákazníky, zda se rozhodnou nakoupit právě u vás. Například dostatečný počet kvalitně nafocených a upravených fotografií je jedním z rozhodujících aspektů. Přehršel nicneříkajících nekvalitních fotek vždycky přinese mnohem méně užitku. Pokud nemáte vhodné fotky nebo potřebujete nafotit nové, určitě můžeme domluvit jejich nafocení. Pokud není možné nebo nereálné vytvořit k jednotlivým fotkám stručný popis, bude stačit stručný popis v rámci fotogalerie.

Vizitky, letáky, plakáty v tištěné podobě ještě nevymřely

V dnešní době hrají největší prim v rámci marketingu sociální sítě. Jejich rozmach byl v časovém horizontu raketový, navíc přinesli mnoho pozitvních aspektů - rychlost, ekologičnost, dostupnost apod. A sociální sítě rozhodně nejsou používány jen u mladší generace, naopak starší generace jim už dávno šlape na paty.

Ale i přesto tištěné materiály mají stále své kouzlo. Někteří významější podnikatelé nedají dopustit na klasické vizitky. Pro běžnou klientelu většinou dávají klasické papírové vizitky, ale pro své top klienty neváhají zainvestovat do vizitek z mnohem dražších a elegentnějších materiálů (kov, zdobený plast).

A mnoha převážně menších městech a obcích jsou stále v oblibě výlepové tabule či plochy, které většinou informují na plánované akce a dění v dané obci.